Reklám és vizuális kommunikáció workshop
2015. október 15-16.
A Reklám és vizuális kommunikáció workshopunk megrendezését két ok miatt tartotta nagyon fontosnak a tanszékünk. Egyrészről a kortárs vizuális kultúra jelenségeinek egyre erősebb értelmezési kontextusát jelenti a fogyasztói társadalom és a marketingkommunikáció.
Ez a tendencia pedig nem független attól, hogy a hallgatóink egyre nagyobb számban helyezkednek el a kreatív ipar ágazataiban, amely Európában az egyik legtöbb munkahelyet kínáló szektor. Mindig is fontosnak tartottuk, hogy olyan tudást és látásmódot adjunk a végzőseinknek, mellyel bátran fordulhatnak a kreativitást igénylő pályák felé. A workshop második napját ezért annak szenteljük, hogy karrier tanácsadással és motivációs tréninggel készítsük fel a pályakezdőket az álláskeresés kezdeti nehézségeire. Meghívtuk azokat a kreatív iparban dolgozó volt hallgatóinkat, akik a tapasztalataik megosztásával fogják segíteni az érdeklődőket.
Mindkét napon a reklámelmélet kiváló szakemberei tartottak előadásokat kurrens témákban.